 |
www.usautopark.fora.pl forum użytkowników aut amerykańskich
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej Ginter
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:55, 05 Lip 2008 Temat postu: Naprawy |
|
|
Witam, mam problem z chrysler concorde z 1994 roku 3500 , automat z lpg sekwencyjnym. W mojej miejscowości nikt nie potrafi dobrze odpowietrzyć układu chłodzenia. Po jeżdzie 2-3 dni węże robią się twarde , odnoszę wrażenie że termostat pozostaje zamknięty. Chcę wymontować termostat i zobaczę . Raz wymieniłwm termostat na nowy , jest nadal to samo , Po odkęceniu korka na naczyniu wyrównawczym ciśnienie powietrza wypycha ciecz . czy ktoś może mi pomóc? Telefon do mnie to 604 626 621 Nazywam się Andrzej Ginter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
usautopark
Administrator
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:16, 13 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
witam według mnie padła uszczelka pod głowicą ale nie chce byc wyrocznia , skad jestes moze kogos ci polece
pozdr zbyszek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zoltarvero
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:49, 28 Paź 2008 Temat postu: Odpowietrzanie ukladu chlodzenia |
|
|
Odpowietrzanie jest w tym modelu dosc uciazliwe. To, ze wywala plyn, to normalka w tym silniku. Cisnienie cieczy jest wieksze niz w europejskim sprzecie. Aby odpowietrzyc uklad, musisz poszukac odpowietrznika +/- takiego jak przy zaciskach hamulcowych. Znajduje sie on kolo termostatu. Zaloz na niego wezyk o dlugosci ok.1200mm (fi8) drugi koniec zanurz w bance z plynem chlodzacym. Uzupelnij poziom plynu w zbiorniczku wyrownawczym Zamknij zbiorniczek, poniewaz nie mysle, abys mial specjalny korek z lejkiem i zaworkiem zwrotnym jaki posiadaja warsztaty . Wlacz silnik, poczekaj na wolnych az sie otworzy termostat i postepuj tak jak z hamulcami . Pamietaj tez o poziomie plynu w zbiorniczku . Aby go uzupelnic, zatrzymaj silnik, odczekaj jakies 15-20 minutek, dolej plynu zakrec zbiornik i powtorz operacje. Jesli jestes w posiadaniu w/w korka serwisowego, to daj znac, za dobre piwo pozyczylbym chetnie Korek ten kosztuje ok. 30 dolarow, lecz u nas krzycza 150 pln Oczywiscie zapomnialem o otwarciu szyb w aucie i wlaczeniu ogrzewania na full Okna otworz z powodu czujnika temperatury, ktory znajduje sie pod znaczkiem chryslera po prawej stronie deski rozdzielczej , inaczej po prostu sterownik zamknie ci doplyw plynu do nagrzewnicy Aaaaa i oczywiscie auto musi stac na plaskim
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez zoltarvero dnia Śro 13:56, 29 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krakow 72
Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:33, 17 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
to dobry patent na odpowietrzenie ,ale w usa robia to prosciej ,montuja na gorze chodnicy zwykly zawor i jak uklad sie zapowietrzy to na goracym silniku go poprostu odkrecaja ,tylko trzeba uwazac na pare bo mozna sie poparzyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|