 |
www.usautopark.fora.pl forum użytkowników aut amerykańskich
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider-s7
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:18, 15 Lut 2009 Temat postu: POMOCY |
|
|
mam chryslera 2,5 td z 94 roku od pewnego czasu auto ma problemy z rozruchem! mianowicie codziennie rano jak chcę go odpalić muszę krecić nim przez kilka minut...jak już to uczynię strasznie kopci przez chwilkę i na odbotomierzu ma jakieś 400obr/min!!sprawdzałem świece(ok) czyściłem zawór EGR(ok) jest zamontowany zawór zwrotny na pompie paliwowej tzn przed nią sprawdzony i nie uszkodzony!!!!proszę o pomoc!!!czy to elektryka czy pompa albo wtryski??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PatiNT
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:29, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zeby nie montowac sie w koszty na poczatek sprawdz cisnienie na cylindrach. silnik nie jest za mlody a trociniaki maja to do siebie, ze jak jest zimno to przy wysluzonym silniku sa problemy z kompresja.
specyfika trocin jest to, ze musi byc odpowiednie cisnienie aby wywolac zaplon paliwa.
sprawdz jeszcze czy jak podgrzejesz parokrotnie swiece (grzenie, ok. 5 sek przerwy i ponownie grzanie) silnik bedzie mial tez problemy z odpaleniem. jesli nie to ja obstawiam na za male cisnienie na cylindrach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zeus
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZIELONA GÓRA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:24, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A ja bym stawiał na wtryski, podjedź do jakiegoś mechanika na próbę przelewową. Miałem identycznie w Voyagerze z 2000 roku, silnik 2,5.
Bardzo ciężko palił z rana, a w ciągu dnia wszystko było ok.
Wtrysk zaczął powoli puszczać, szybka regeneracja i wszystko wróciło do normy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider-s7
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:13, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
oki zrobione okazało się że padły trzy swiece bynajmiej słabo grzały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PatiNT
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:11, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
obeszlo sie najmniejszym kosztem wlasciwie to przy trocinach powinno sie od tego zaczynac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|