Forum www.usautopark.fora.pl Strona Główna www.usautopark.fora.pl
forum użytkowników aut amerykańskich
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOCY

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.usautopark.fora.pl Strona Główna -> HILFE !!!
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider-s7




Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:18, 15 Lut 2009    Temat postu: POMOCY

mam chryslera 2,5 td z 94 roku od pewnego czasu auto ma problemy z rozruchem! mianowicie codziennie rano jak chcę go odpalić muszę krecić nim przez kilka minut...jak już to uczynię strasznie kopci przez chwilkę i na odbotomierzu ma jakieś 400obr/min!!sprawdzałem świece(ok) czyściłem zawór EGR(ok) jest zamontowany zawór zwrotny na pompie paliwowej tzn przed nią sprawdzony i nie uszkodzony!!!!proszę o pomoc!!!czy to elektryka czy pompa albo wtryski??????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PatiNT




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:29, 18 Mar 2009    Temat postu:

zeby nie montowac sie w koszty na poczatek sprawdz cisnienie na cylindrach. silnik nie jest za mlody a trociniaki maja to do siebie, ze jak jest zimno to przy wysluzonym silniku sa problemy z kompresja.
specyfika trocin jest to, ze musi byc odpowiednie cisnienie aby wywolac zaplon paliwa.
sprawdz jeszcze czy jak podgrzejesz parokrotnie swiece (grzenie, ok. 5 sek przerwy i ponownie grzanie) silnik bedzie mial tez problemy z odpaleniem. jesli nie to ja obstawiam na za male cisnienie na cylindrach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zeus




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ZIELONA GÓRA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:24, 18 Mar 2009    Temat postu:

A ja bym stawiał na wtryski, podjedź do jakiegoś mechanika na próbę przelewową. Miałem identycznie w Voyagerze z 2000 roku, silnik 2,5.

Bardzo ciężko palił z rana, a w ciągu dnia wszystko było ok.
Wtrysk zaczął powoli puszczać, szybka regeneracja i wszystko wróciło do normy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider-s7




Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gdynia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:13, 26 Kwi 2009    Temat postu:

oki zrobione okazało się że padły trzy swiece bynajmiej słabo grzały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PatiNT




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:11, 26 Kwi 2009    Temat postu:

obeszlo sie najmniejszym kosztem Smile wlasciwie to przy trocinach powinno sie od tego zaczynac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.usautopark.fora.pl Strona Główna -> HILFE !!! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin